Irish tin whistle

Ik zag hem vorige zomer  bij een kraam op een Keltisch midzomerfestival tijdens een optreden van de band Rapalje. En ik kon het niet laten, dit instrument moest ik hebben!

Over mijn voorliefde voor Fiddle heb ik het al eerder gehad en wat is Fiddle zonder Whistle?

Fluitspelen wordt volgens mij zwaar onderschat. Blokfluit is voor kinderen… Maar het is veel complexer dan ik dacht, lastiger dan viool ook. Nouja, als het helemaal niet lukt kan ik altijd nog het boekje voor vioolmuziek gebruiken.

Maar het is wel weer een leuke uitdaging!


SDC17472

Bewaren

Over Ria van Loenen

Historian, painter, webmaster
Dit bericht werd geplaatst in Nieuwe uitdagingen. Bookmark de permalink .

Een reactie op Irish tin whistle

  1. It’s always important to leave people more confused than you found them.

Geef een reactie

